понеділок, 20 січня 2020 р.



Засвоєння сенсорних еталонів дітьми раннього віку


На другому-третьому  році  життя,  дитина   вже готова  засвоювати  сенсорні еталони,  тобто  вчитися  правильно  розрізняти й називати властивості предметів. Вона починає  накопичувати  уявлення  про  величину, форму, колір  та  інші властивості  предметів. Це відбувається  під  час  ігрових  вправ  та  ситуацій, які створює  дорослий  зі  спеціальною  розвивальною  метою.  Під  час  гри  дитина мимовільно  освоює  прийоми  групування  і  класифікації,  поняття  відношення і  залежностей  між  предметами  за  величиною,  формою, кольором, розташуванням  у  просторі.  Отже,  сенсорний  розвиток  нерозривно  пов’язаний із  різними  видами  діяльності.






Використання дидактичних ігор для формування мовленнєвої компетенції дітей молодшого дошкільного  віку



Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням, що передбачає опанування рідної мови, вироблення вміння користуватися нею як засобом пізнання навколишнього світу. У закріпленні знань і мовленнєвих навичок дітей важливу роль відіграють  дидактичні  ігри. У вільний час доцільно організовувати з однією дитиною чи з двома-трьома дітьми ігри на розвиток мовлення    Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням, що передбачає опанування рідної мови, вироблення вміння користуватися нею як засобом пізнання навколишнього світу.




















Немає коментарів:

Дописати коментар