середу, 29 січня 2020 р.

"ДНЕВНИК УЧИТЕЛЯ" 29.01.20 (стр.3)

Исследуйте Писания, ибо вы думаете чрез них иметь жизнь вечную; а они свидетельствуют о Мне
(Евангелие от Иоанна 5:39).

Сегодня с пятиклассниками мы старались выполнить этот завет Христов - искали свидетельства о Нем в событиях Священной Истории.
Затаив дыхание, дети слушали отрывок из Ветхого Завета о событиях, происходивших за 900 лет до прихода Спасителя на землю - явление Господа пророку Илие в пещере горы Хорива. "И сказал Господь: выйди и стань на горе пред лицем Господним, и вот, Господь пройдет, и большой и сильный ветер, раздирающий горы и сокрушающий скалы пред Господом, но не в ветре Господь; после ветра землетрясение, но не в землетрясении Господь; после землетрясения огонь, но не в огне Господь; после огня веяние тихого ветра, (и там Господь) (3 Цар.19:11-12).
Это явление Бога показало Илие, что Господь не только карающий Судия, но и милующий Отец. Оно прообразовало собою пришествие на землю Иисуса Христа, явившегося не для того, чтобы судить и наказывать, но чтобы спасти людей.
Поражало само содержание священного ветхозаветного текста, древнего, глубокого, сильного по воздействию, описывающего события величественные и, в то же время, понятные пятиклассникам: Илия, не познавший смерти, вознесен на небо в огненной колеснице, его ученик пророк Елисей, поднявший милоть (плащ) Илии, и получивший с нею двойной дар пророческий...
Сильное нравственное воздействие имеет не столько рассмотрение глубокой веры и доверия Богу пророка Илии(что, собственно, и было темой урока), как само обращение к Священному Писанию, к Ветхому Завету. У кого-то возникнет вопрос: Зачем? - Потому что это наша история, история нашего спасения, история нашей Церкви.  Святые пророки - наши духовные отцы,  сродство с ними мы чувствуем; их лики  в нашем храме говорят о том, что мы принадлежим единой Церкви Христовой.

Н. Ободянская, учитель основ христианской этики








Природничий проект Годiвничка


           Зима – найскладніший період у житті птахів. Не так холод, як голод дошкуляє тим, що залишились зимувати разом з нами. Тому важливою умовою збереження птахів є підгодівля у несприятливий час, оскільки голод – одна з причин гибелі птахів взимку.
    Учні 1-2 класу нашої школи прийняли участь у екологічному проекті “Годівничка”, які потім розмістили на деревах біля школи. Учні спостерігали за зимовими змінами, птахами та підгодовували їх у власноруч змайстрованих годівничках.






"ДНЕВНИК УЧИТЕЛЯ" 29.01.20



С парнями из 4-го сегодня разговор был о справедливости... 

Закономерно пришли к выводу, что нет истинной справедливости без любви, что правда может быть жестокой, что высшая справедливость - у Бога. Это любовь и милосердие. Также речь шла о справедливом Суде Божием и о воздаянии человекам Праведным Судией, каждому по делам его. Это заставило ребят задуматься не на шутку... Кое-кто кое у кого даже прощение просил, спонтанно, тут же... трижды. Пришло осознание ошибки и искреннее раскаяние, неожиданно для самого себя и других. Примирившись, почувствовали облегчение. Рассказывали о своих справедливых поступках: Никита защитил девочку, Миша и Саша не оставили голодными кошек... 
Уважаю вас, парни, и люблю!

Н. Ободянская, учитель основ христианской этики










Принципи організації навчання в дитячому садку



Невід'ємним принципом організації навчального процесу в садочку є врахування природніх потреб дитини, зокрема потреби в достатній руховій активності. Кожне заняття, незалежно від спрямування (математика, англійська чи українська мова), включає обов'язкові елементи рухливої гри.
І це не відволікає малят від процесу навчання - навпаки, активізує пізнавальну діяльність та сприяє кращому засвоєнню матеріалу, адже такі ігри завжди тісно пов'язані з темою, що вивчається.
Так, отримуючи нові знання і уміння, дітки нашого навчального закладу підростають та міцнішають фізично! (Стаття Медичної Н. - вихователь середньої групи НВК св. Миколая)

Група продовженого дня

Група продовженого дня

Нова школа – це простір життя дитини, адже тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність нашої школи будується так, щоб сприяти становленню особистості дитини, гармонізації і гуманізації взаємин між учнями та вчителями, школою і родиною.
Умови, що створені в  нашому НВК святого Миколая, сприяють комфортному перебуванню, навчанню, вихованню та розвитку учнів. І чомусь зовсім не дивує той факт, що діти після навчання не поспішають додому.
Для учнів початкової школи функціонує група продовженого дня, де можна весело та з користю провести час та своє дозвілля. Прогулянка з іграми на свіжому повітрі сприяють  зміцненню здоров’я,  смачний та корисний підвечірок, що завжди розпочинається і закінчується молитвою, виконання домашнього завдання і  творчих розвиваючих завдань – це не повний перелік занять на групі продовженого дня.  Зрештою після виконаних справ можна просто відпочити, зайнявшись самостійною творчою діяльністю, іграми чи погортати сторінки улюбленої книги на м’якому диванчику.
Враховуючи те, що учні, які відвідують ГПД, мають різний рівень підготовки й розвитку, характер, нахили, уподобання , навчаються у різних класах діти  вчаться спілкуватися,  працювати в команді, допомагати один одному, підтримувати один одного, адже   це дуже важливо у сучасному світі. Інакше не може бути, тому що ми як одна дружня сім’я, як одна велика родина.
Перебуваючи на групі продовженого дня, дитина вчиться  працювати індивідуально та в колективі, закріплювати пройдений на уроці матеріал, а також удосконалює навички самообслуговування.
Під час перебування на ГПД відбувається формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості.
Запрошуємо охочих до групи продовженого дня! Вам буде цікаво та пізнавально!

Вихователь ГПД Присяжнюк Вікторія Олександрівна

середу, 22 січня 2020 р.

Початкова школа НВК св. Миколая


Це наша початкова школа! 

НУШ у НВК св. Миколая!


       Презентуємо для Вашого перегляду наш перший фільм про НУШ.






Участь у міському методоб'єднанні 

вчителів української мови та літератури

 Вчитель української мови та літератури Федаш Ольга Олександрівна неодноразово приймала участь у міських МО, де презентувала відео про наш заклад.



понеділок, 20 січня 2020 р.



Засвоєння сенсорних еталонів дітьми раннього віку


На другому-третьому  році  життя,  дитина   вже готова  засвоювати  сенсорні еталони,  тобто  вчитися  правильно  розрізняти й називати властивості предметів. Вона починає  накопичувати  уявлення  про  величину, форму, колір  та  інші властивості  предметів. Це відбувається  під  час  ігрових  вправ  та  ситуацій, які створює  дорослий  зі  спеціальною  розвивальною  метою.  Під  час  гри  дитина мимовільно  освоює  прийоми  групування  і  класифікації,  поняття  відношення і  залежностей  між  предметами  за  величиною,  формою, кольором, розташуванням  у  просторі.  Отже,  сенсорний  розвиток  нерозривно  пов’язаний із  різними  видами  діяльності.






Використання дидактичних ігор для формування мовленнєвої компетенції дітей молодшого дошкільного  віку



Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням, що передбачає опанування рідної мови, вироблення вміння користуватися нею як засобом пізнання навколишнього світу. У закріпленні знань і мовленнєвих навичок дітей важливу роль відіграють  дидактичні  ігри. У вільний час доцільно організовувати з однією дитиною чи з двома-трьома дітьми ігри на розвиток мовлення    Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням, що передбачає опанування рідної мови, вироблення вміння користуватися нею як засобом пізнання навколишнього світу.




















пʼятницю, 17 січня 2020 р.





                З початком реформи освіти дуже змінились усі школи нашого міста! Вони оновились як зовні, так і зсередини.  Оновилась навчальна база, покращились дидактичні матеріали. Особливо помітні зміни в початковій школі. Та хотіла б наголосити на тому, що навчальні програми всіх шкіл  міста є однаковими. За однаковим принципом обрали підручники для шкіл нашого міста. Та все ж школи є різними тому, що в них працюють різні вчителі!
У школі святого Миколая працює команда справжніх професіоналів, які не тільки щиро люблять свою справу, але, найголовніше, люблять дітей, яких навчають. Це створює надзвичайно доброзичливу та сприятливу атмосферу під час освітнього процесу, що, безсумнівно, є родзинкою закладу!Адже школа - це передусім УЧИТЕЛЬ!!









середу, 15 січня 2020 р.

Колядки від педколективу НВК святого Миколая

Свято Різдва чекають з нетерпінням і дорослі, і малі. Воно приносить чимало радощів, веселощів та солодощів. Свято тішить своїм затишком, спокоєм та надіями на краще майбутнє. З гарними побажаннями здоров'я, достатку, миру, з колядками та щедрівками учні нашої школи теж зустрічали Різдвяні свята.

Колектив педагогів НВК святого Миколая щиро вітає всіх з Різдвом Христовим!


вівторок, 14 січня 2020 р.

"ДНЕВНИК УЧИТЕЛЯ" 22.01.2020



Стр.2
"Пустите детей и не препятствуйте им приходить ко Мне, ибо таковых есть Царство Небесное"(Мф.19:14).

Сегодня по пути в Богоявленский храм решила сфотографировать "четверку" из 4 класса в холле Свято-Никольского храма на фоне фрески "Христос и дети". Давно хотелось сделать подобный снимок. Замечательная тема для настенной росписи в любой школе.
Вглядываясь в лица детей на фото, снова задумалась о том, о чем страшновато размышлять применительно к себе, - о детских качествах, которые открывают врата в Царство Божие. Известно, какие: детская чистота и невинность, открытость любви и добру, простота, искренность, доверчивость... На фотографии они отражаются на лицах детей сиянием тихой радости, в улыбке неподдельной и искренней...
Страшно, заглянув в себя, обнаружить катастрофический недостаток детства. Простота подернута искусственностью и лукавством, доверчивость то ли напрочь отсутствует, то ли томится в тисках подозрительности, с опаской оглядываясь по сторонам. Радость... радость с трудом прорывается во внешний мир, виновато улыбаясь, как бы спрашивая: "А имею ли я право на существование и проявление себя?", постоянно отстаивая себя в поединке с унынием и тревожным ожиданием "чего-то плохого и страшного"...
Вот и думаю сейчас: как бы я выглядела на фоне этой росписи? Готова ли сделать подобный снимок? Чтоб в объектив не бояться смотреть, чтоб не думать, как стать, чтоб улыбка без лукавства, ни тени уныния и... сияние тихой радости, как у детей. 
Впишусь ли я в евангельский сюжет?
Чего душой кривить? - Пока что нет...

Н. Ободянская, учитель основ христианской этики





У гостях лялькового театру  "Аквамарин"



       Ми уміємо не лише працювати, а й відпочивати!
       Малюки із радістю переглядають вистави наших гостей – лялькового театру «Аквамарин».
       Наші нові герої – Корова Муня і Мишка Дуся навчали дітлахів основам безпечної поведінки на вулиці в зимовий період. (Стаття Фогель Н.П.)